Philips avent ile kolay yaşam 👏👏

Hastane çantamın en önemli eksiği tamamlandı. 👏👏

💠Bebeğiniz memeyi kavrayamıyorsa gercekten çok faydalıdır.
💠Sütünüz geliyorsa göğüslerinizin dolduğunu hissediyorsanız fakat bebeğiniz emmek için hazır değilse bu pompa çok kurtarıcı olacaktır.
💠Piyasada başka marka pompalar da var fakat ben Philips Avent markasına güvendiğim için ve gercekten bu markanın iyi olduğunu çok duyduğum için bu markayı tercih ettim.
💠 Manuel ve elektronik olmak üzere iki tür pompası var ve ben zaman açısından daha hızlı olacağını düşündüğüm için elektronik olanını tercih ettim..Seçim sizin tabiki ama bence her ikisinden de memnun kalırsınız.

Yorumlar

  1. Ben de teyze olmaya hazırlanıyoruumm :)) Bunları ablama ileteyim hemen. Bol Kahveli Blog Tanıtımları-5'ten gördüm sayfanızı :) Avent markasının biberonunu almıştık biz her ürününe güveniyoruz. Bu bilgiler de işimize çok yarayacak. Emeğinize sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok heyecanlı bir süreç gerçekten 😃🙏 sizin için de hayırlı olsun 😃 teşekkür ederim faydalı olduysa ne mutlu 🌸💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son yazımda seni mimledim :) Umarım yaparsın :) Şuradan ulaşabilirsin >> https://icimdebirfisilti.blogspot.com.tr/2018/03/mim-blog-yazarlarn-tanma.html

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Spinal ve epidural anestezi arasındaki fark 🌲🌸🌸

Bitkisel hijyen 🌼🌲