Her derde deva🌸🌸

Evet başlıktan da anlaşıldığı gibi nerdeyse her derde deva olan bir yağdan bahsetmek istiyorum : Hindistan cevizi yağı.

Saç bakımında kullanımı ; diplerine ve uçlarına sürün tabi çok miktarda değil ceviz büyüklüğünde.  Saçları yumuşatır ve yağlı görüntü bırakmaz. Kıvırcık saça sahip olduğum için elektriklenme sorunu yaşıyorum . Bu yüzden kullanmak istedim ve çok memnun kaldım.
Hamilelikte kullanımı ; bu kullanımını da ben doğallıktan yana olduğum için arastirmistim. Öylelikle çatlak oluşmaması için kullandım ve çok memnun kaldım.
Cilt bakımında ; kırışıklıklar için kullanılır . Cildi nemlendirir. 
Ayrıca yemeklere de kullanılır. Yağ yakımını hızlandırır. Dişleri beyazlatma etkisi vardır. Bu kadar faydalı etkilerinden dolayı kesinlikle tavsiye ederim. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Spinal ve epidural anestezi arasındaki fark 🌲🌸🌸

Bitkisel hijyen 🌼🌲

Philips avent ile kolay yaşam 👏👏